Vi benytter oss av fraktselskapet Posten som leverer pakken i postkassen.
Vi tilbyr også muligheten til at bestillingen blir sendt til pakkeboks eller ditt lokale hentested ved bruk av fraktselskapet PostNord.
Vi benytter oss av fraktselskapet Posten som leverer pakken i postkassen.
Vi tilbyr også muligheten til at bestillingen blir sendt til pakkeboks eller ditt lokale hentested ved bruk av fraktselskapet PostNord.
Ja, det er mulig å spore din bestilling. Etter pakken er sendt så vil du få tilsendt et sporingsnummer på e-post, slik at du kan spore bestillingen hele veien hjem til deg. Hvis du ikke har fått tilsendt noe sporingsnummer innen 5 virkedager så kontakt oss så fort som mulig, slik at vi kan løse problemet.
Vi behandler alle bestillinger innen 24 timer og leveringstiden er på 1-4 virkedager med Posten eller PostNord.
Fraktkostnad for pakke i postkasse er 59 kr.
Fraktkostnad for pakke sendt til pakkeboks er 75 kr.
Fraktkostnad for pakke til ditt lokale hentested er 99 kr.
Vi tilbyr gratis frakt til postkasse på bestillinger over 999 kr.
Hvis du ikke har mottatt varen din innen 10 virkedager etter bestillingen ble sendt så vil vi at du kontakter oss via e-posten: kundeservice@happyvibes.no så fort som mulig, slik at vi kan løse problemet.
Vi tilbyr 100 dagers åpent kjøp på alle bestillinger som betyr at du kan returnere bestillingen din innen 100 dager siden du mottok den. Merk! Bestillingen må bli godkjent for retur før du kan returnere den og få pengene tilbake.
Her ligger ytterligere informasjon om retur og her kan du lese mer om angrerett
Her finner du informasjon om hvordan du returnerer din bestilling. Her finner du angrerettskjemaet.