FAQ Hopp til innholdet

Ofte stilte spørsmål

Hvilket fraktselskap leverer min bestilling?

Vi benytter oss av fraktselskapet Posten som leverer pakken i postkassen.

Vi tilbyr også muligheten til at bestillingen blir sendt til pakkeboks eller ditt lokale hentested ved bruk av fraktselskapet PostNord.

Er det mulig å spore bestillingen min?

Ja, det er mulig å spore din bestilling. Etter pakken er sendt så vil du få tilsendt et sporingsnummer på e-post, slik at du kan spore bestillingen hele veien hjem til deg. Hvis du ikke har fått tilsendt noe sporingsnummer innen 5 virkedager så kontakt oss så fort som mulig, slik at vi kan løse problemet. 

Hvor lang tid tar det før jeg mottar bestillingen min?

Vi behandler alle bestillinger innen 24 timer og leveringstiden er på 1-4 virkedager med Posten eller PostNord.

Hvor mye koster frakten?

Fraktkostnad for pakke i postkasse er 59 kr.

Fraktkostnad for pakke sendt til pakkeboks er 75 kr.

Fraktkostnad for pakke til ditt lokale hentested er 99 kr.

Vi tilbyr gratis frakt til postkasse på bestillinger over 999 kr.

Hva gjør jeg hvis jeg ikke har mottatt varen min eller den har blitt ødelagt under transport?

Hvis du ikke har mottatt varen din innen 10 virkedager etter bestillingen ble sendt så vil vi at du kontakter oss via e-posten: kundeservice@happyvibes.no så fort som mulig, slik at vi kan løse problemet. 

Kan jeg returnere bestillingen min og få tilbake pengene hvis jeg ikke blir fornøyd?

Vi tilbyr 100 dagers åpent kjøp på alle bestillinger som betyr at du kan returnere bestillingen din innen 100 dager siden du mottok den. Merk! Bestillingen må bli godkjent for retur før du kan returnere den og få pengene tilbake.

Her ligger ytterligere informasjon om retur og her kan du lese mer om angrerett

Hvordan returnerer jeg min bestilling?

Her finner du informasjon om hvordan du returnerer din bestilling. Her finner du angrerettskjemaet.

Drawer Title
Lignende produkter