- Er det mulig å returnere min bestilling?
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at alle disse kravene er oppfylt.
Returen vil bli godkjent basert på følgende krav:
- Varen må være i samme stand som da du mottok den. Vi kan ikke ta imot varer som bærer preg av ustrakt bruk, eller har andre skader.
- Maks 100 dager siden bestillingen ble opprettet
- Send e-post til oss
Hvis du oppfyller alle disse kravene kan du sende en e-post til kundeservice@happyvibes.no hvor du svarer på følgende:
- Ordrenummer
- Navn på vare
- Varetype (farge)
- Bilde av varen og emballasjen
- Gjerne legg til hvorfor du ønsker å returnere bestillingen, slik at vi kan forbedre oss (valgfritt)
- Fylle ut angrerettskjema
Hvis returen blir godkjent så vil vi at du fyller angrerettskjemaet som ligger nedenfor- Angrerettskjema kan printes ut og legges ned i pakken med varene du ønsker å returnere.
Hvis du ikke har printer så kan du sende oss dette skjemaet digitalt på e-post til kundeservice@happyvibes.no
Her ligger angrerettskjemaet:
4. Sende din pakke i retur til oss
Hvis alle stegene er gjennomført og du har fått bekreftelse på e-post om at din retur godkjennes så kan du sende din bestilling i retur til oss.
Returen skal sendes til følgende adresse:
Rosenholmveien 25, 1414, Trollåsen, Norge
Merk! Kunden står til ansvar for returkostnadene som forekommer ved en eventuell retur. Når returen sendes så står du til ansvar for produktet helt til det er overlevert til oss.
Hvis du sender bestillingen uten godkjenning fra oss så vil vi ikke kunne akseptere returen. I tillegg hvis vi mottar produkter i uforsvarlig tilstand så vil vi ikke kunne akseptere returen.
Her ligger mer informasjon om angrerett: